Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

torsdag 25 mars 2010

Uppdatering...

Jag vet, det har varit dåligt bloggande senaste tiden. Har haft massa annat att tänka på faktiskt.
Men nu finns lusten där igen.
Idag är det våffeldagen och då har jag stått på jobbet och gräddat våfflor till 30 ungar. Det ni...Jag är inte sugen på våfflor nu kan jag säga!
det har inte hänt så mycket i mitt/vårat liv senaste tiden. Vi har bara tagit det lugnt, väntat på våren & tyckt om varandra. Så nu är vi redo att möta våren och sommaren tillsammans. Vi längtar till grillsäsongen, bada i poolen på baksidan, sitta ute på altanen hela kvällarna och njuta av den milda ljumma bris som finns runt om oss!

KOM TILL OSS NU, VI ÄR REDO!

Kärlek!
// J

Inga kommentarer: