Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

onsdag 9 juli 2008

2 dagar kvar!

Att 48 timmar ska ta såååå lång tid, det är jävligt konstigt!
Jag vill ju bara ha semester nu! På jobbet idag (och igår faktiskt) jobbade jag stenhårt. Målade om ett bord, tvättade VARJE legobit med diskmedel och sprit, och rensade utklädningskläder. Allt för att få tiden att gå.....!!
Imorgon vankas det utflykt. Då ska vi till Vasaparken och leka och äta glass. Sen är det fredag, då får jag sovmorgon sa min kära kollega F. Jag slutar ju kl 13 den dan, så det enda jag ska göra heeela fredagen är att fika.!
Fredagar är ju party-dagar för mig.Ska äta middag med några tjejer och dricka vin, sen vet man inte,kanske ses vi på stan!? Det roligaste av allt är att jag håller på att övertala min syrra att hänga med ut. Hon har inte varit ute på typ 5 år, det hon har ängnat sig åt är att vara gravid och amma. Stackars flicka!! Hon måste ut!!!

Inga kommentarer: