Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

onsdag 2 juli 2008

Deppigt!!


Just nu är jag så orkeslös,deppig,nere....Ja,allt man kan vara faktiskt.

Jag som är så levnadsglad och pigg annars. Jättekonstigt.

Funderat mycket på varför det är så här.Tror att jag just nu saknar nån som säger- Åhh vad jag tycker om dig, eller -Jag gillar att vara med dig,du är en rolig och trevlig kompis. Kan nog bli så när ens vänner åker iväg på semester,man glömmer liksom bort att ff säga dessa saker till varann! Jag tror jag har lärt mig en sak denna vecka,och det är just detta!!

Nu behöver jag nån som säger åt mig vad jag ska göra! Tex : Släpp allt du håller på med så vi kan gå och roa oss/ se på bio/ åka & shoppa...... Vad som helst.!! Har viljan men inte det där sista sombehövs för att lyfta på arslet! HJÄLP!!


Inga kommentarer: