Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

söndag 17 augusti 2008

50-års kris??



I går fyllde pop-drottningen Madonna 50 år!!

Hon är helt otrolig! Har suttit och kollat in henne i flera timmar på Kanal 5 inatt. Om jag är som hon när jag fyller 50 år, så ta mig dit NU...... Undra om hon har nån kris.Skulle vara intressant att veta faktiskt. Tror ni att hon skulle svara om jag ringde?? Nja, skulle inte tro det!

Längtar så mycket tills jag och my girls ska ut på Östersjön och dansa loss. Det är enormskillnad på att åka en båt och gå ut på stan. Tänk bara va skönt att slippa åka den äckliga nattbussen med massa fulla människor i..,och framför allt, slippa stå och vänta på bussen.

På båten är det bara att krypa ner i sängen. Det största problemet är väl att hitta till sin hytt, men det kan jag leva med.! Känns som ett lyxproblem.

See you!

Inga kommentarer: