Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

måndag 18 augusti 2008

Samlad igen!


Inte singelmamma...Men jävligt packad!!
Jag blir alltid så rörd när jag ser program som handlar om barn!! Har tittat på " Singelmammorna" nu ikväll, och då börjar jag grina.... Helt sjukt, jag vet!!

Men jag tycker så synd om dom (mammorna alltså) och dom verkar vara så duktiga och starka. Fast det är klart, tv visar ju bara den bästa tiden, inte vakna nätter, när dom torkar spyor eller när barnen vägrar gå från dagis och man hotar dom med allt möjligt (och omöjligt)

Jag blir nog liksom impad. Önskar på nåt vis att det var jag som såg så glad och lycklig ut. Men jag lovar, jag är inte AVIS....Tänk att alltid behöva ta alla jobbiga beslut själv! Tack för att du finns vid min sida Tony!!


Jag och min 6-åring satt och funderade på hur Linus Törnblad kunde riva ribban när han inte ens nuddade den.?!

Vi kom fram till att han måste ha fisit iväg den! Eller vad tror ni? Så jävla roligt med bajshumor! Hahahahehehe...

Inga kommentarer: