Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

onsdag 23 april 2008

De mest betydande

Det som får mig att gråta mest just nu är helt klart "Barnmorskorna".
Hinner inte se mer är 2 minuter så rullar tårarna..Helt crazy, jag vet. Men sån är jag!
Ett program som är helt underbart att se på, dock inte det som visades ikväll. Man får en inblick i att allt inte är så lyckligt på en förlossningsavdelning.
Den kärlek som jag får till mina barn när jag ser detta är obeskrivlig, det skär i mig, jag går tom upp i deras rum och bara tittar på dom.. Mina ögonstenar!! Det bästa av allt är att mina förlossningar gick mer eller mindre smärtfritt!

Att säga att det inte är en fördel att vara blondin är att ljuga en smula...
Jag har ikväll fixat en tid för däckbyte hos en grannes bilfirma, som det lät på honom skulle det kosta gratis. Såna människor gillar jag! Tack Grannen!

Inga kommentarer: