Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

måndag 21 april 2008

En underbar fest-sommar!

Den här våren och sommaren kommer verkligen gå i festens tecken..
På lördag vankas det fest hos en gammal vän(hon är dock inte mer är 30 år). Ska bli så roligt att träffa lite folk och umgås! Me like.!
Sen går det väl nån månad innan det smäller igen. Men då blir det två 30-årsfester i rad, både 24 och 31 maj. Det roliga med dessa fester är att jag kommer träffa massa folk som det var länge sen jag såg/pratade med.
Att man också får köpa nya kläder till dessa fester gör ju att det blir ännu roligare. Låt pengarna rulla!!
Sen ska det bli 4-års kalas mitt i högsommaren, en kusin (min mans) ska gifta sig, jag själv fyller 30 i år, ska väl kunna fixa i ordning nåt då?!
Jag kan knappt vänta till alla grillkvälls-inbjudningar börjar trilla in.
Måste nog ta ett allvarligt snack med min lever om att detta år kan sluta illa om vi inte samarbetar. Jag dricker lite (läs mycket) vin, sprit och cider, och levern rensar bort alla gifter. Tycker jag låter som ett bra samarbete. Eler vad tycker du?

Ps: måste säga Tack till alla dessa underbara personer(ni vet vilka ni är) som tar hand om våra barn när jag och min man lever loppan och tror att vi är 18 år igen. Puss på er!
Ett inlägg om dåliga föräldrar kommer nog snart här på bloggen... Ångesten kryper bara närmare ska ni veta!

Inga kommentarer: