Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

söndag 13 april 2008

Söndagsfika.

Hela dan ska det fikas idag... Tänk vad lyxigt att slippa göra astråkiga saker som tvätta, diska städa mm. Att bara slurpa på sin kaffe och äta goda onyttiga kakor.
Det börjar med morgonfika för att sedan åka i väg till Edsviken och träffa en underbar familj.
När jag knappt har druckit upp det kaffet ska jag hem och få besök av min fina fina vän P och hans underbara fru och barn.
Nu ligger problemet på stadiet när jag inte vet vad jag ska bjuda på för fikabröd, och när jag ska hinna träna bort det? Ska man baka själv (vilka vuxenpoäng va?), eller åka till Maxi och köpa?
Har även ingen lust att ge mig ut i de regninga Sollontuna-skogarna och jogga... Tar tag i det nästa vecka .... Kanske!
Ha en mysig söndag!

1 kommentar:

Jessica sa...

Låter härligt! Skön söndag!