Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

torsdag 1 januari 2009

2009

Att summera det gånga året kan vara jobbigt, ångestfyllt, panikartat mm, men jag själv är väldigt nöjd! Hela min familj har haft ett skönt 2008, fast på olika sätt. Nelly har skaffat sig MASSOR av nya vänner....Tänk att ha kompisar som vill leka med en heeeela tiden. Tacksam mamma är jag för det!
Liam har växt till sig och blivit mammas stora kille! Han har utvecklat sitt sportintresse med råge. Kul att ha en hobby!
Tony....ja, han har hittat ett lugn som jag är avundsjuk på! Mer behöver inte sägas!
Jag själv då?? Jo, är en supernöjd 30-åring som har hittat mig själv. Låter så pretto, men vad gör det om det är lite skit under trappan?? Nada.....Jorden går inte under för det!!

2009 ser ut som följer:

Januari: Göra tänder, börja sluta röka, fortsätta min träning-- Emma och Anette, var inte borta för länge!!
Februari: Göra klart tänderna, Nelly 7 år
Juli: Liam 5 år
Oktober: Tony 32 år
November : Jag 31 år. Åker även till Thailand---Tack svärmor för att du fyller 50!!
December : Svärmor 50, jul, nyår mm

Det kommer säkert hända fler saker under året som ni kan läsa om på bloggen!
Kärlek & lev väl!
// J

Inga kommentarer: