Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

onsdag 14 januari 2009

För bra för att vara sant??

Idag onsdag kommer min kära vän Hanna hem till Sverige.
Vi hade planerat att på fredag ha en dag och natt tillsammans ute på stan.
Göra lite masker, fixa naglarna, äta tacos, dricka vin....Sånt tjejer gör typ!
Så blir det visst inte!! Hennes kompis Sebastian kommer visst med till Sverige, och han är POKERPROFFS! Alltså tjänar han sjuuuukt med dollars.
Så han bjuder med mig, Tonkan mfl till Edsbacka krog på fredag. Sen bär det av in till stan, och jag vågar inte drömma om vad som händer där..!!
Han undrade om vi skulle ta illa upp om han bjöd? Hanna sa:- Nej inte alls, dom blir gärna bjudna på middag. Han säger då: -Nej, men alltså, jag betalar allt för hela kvällen, vad vi än gör.

Gratis är jävligt gott!!
Dock tror jag inte på det förens det har hänt!

1 kommentar:

Jessica sa...

Det var för bra för att vara sant! Synd!