Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

söndag 25 januari 2009

trötter!

Har aldrig varit så här trött. Att giftet i ciggaretter gjorde en lite piggare visste jag ju, men att det skulle vara sån här skillnad...Helt galet! Sover hela nätterna, gärna lite på dagarna också.

Helgen har varit lugn, blev lite uppstressad under pokermatchen mot Agi bara. Emma somnade ju mitt i matchen, så henne var det lätt att spela av alla marker.Hon är säkert skarp & livsfarlig när hon är pigg! Så nu står det 1-1 mellan Agi & mig, Emma har ff noll. Jag hoppas detta kan bli en tradition, tycker det är så mysigt att pokra,dricka te, äta godis, prata & höra barnen leka med varandra i rummet bredvid.!

Nu ska det inhandlas Thai-mat,sen hämtas ungar, duschas & sovas.
Som sagt, jag är en trött icke-rökare! Gäsp....

Inga kommentarer: