Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

torsdag 22 januari 2009

Andra dan...

Fy fasiken vad jag är bra!
Att jag skulle sluta röka var det väl ingen som trodde på?
Men tji fick ni...Nu har jag varit rökfri i 42 och en halv timme. Det är huuuur stort som helst för lilla mig! Jag ska göra vad jag kan för att fortsätta vara rökfri. Hoppas, hoppas jag kommer fixa detta. Ibland är det jobbigt kan jag lova, då gäller det att intala sig hur jävla farligt det är att röka, vad vi röker för skit, och att det kostar pengar!
Som tur är har jag inga cigg hemma, annars vet jag inte hur det skulle ha gått! Men det gäller bara att ge sig fan på det!
Jag behöver all hjälp jag kan få, alla fina stöttande ord mm från er!
Läste City idag, där var Emma Hambergs krönika som handlade om skrönor. Det var så roligt att läsa om hur vi satt och pratade och skrämde upp oss själva för ca 4 veckor sen.Haha,försök hita den och läs, hur bra som helst. Det var från idag, torsdag 22 januari.
Imorgon: Tandläkaren

Trevlig Helg!
// Jessica

Inga kommentarer: