Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

måndag 22 december 2008

Bråk??

Satt i helgen och diskuterade med en nyfunnen vän om/hur jag och Tony bråkar med varandra. Kom på att vi INTE gör det så ofta! Men det är himla roligt att höra vad andra pratar/bråkar om.För visst tjafsar väl alla om pengar, barnuppfostran, sitt sexliv mm,men inte alltid om annat. Eller?? Berätta, jag är nyfiken!
Sitter och njuter av att lugnet har infunnit sig inför den stundande julen. Känner mig trygg och säker i min planering av mat, jullappar och glögg. Det enda som jag verkligen fasar för nu är: Tada......Vinterkräksjukan!!!! Jag är livrädd. Det får bara inte hända denna julhelg. Hellre sitter jag med diarré i 2 veckor i juni än har kräksjukan på julafton!

Så jag hoppas att Ni alla får ha en frisk & härlig jul!!

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!
// Jessica

Inga kommentarer: