Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

tisdag 9 december 2008

Le och se glad ut

Idag fick jag ett samtal som jag bävat för att få.....
Ingen har dött eller så, fast det ibland kan kännas så när DOM ringer.
Det var min tandläkare som ringde!! Hon frågade mig om det passade att komma på torsdag så vi kan "fixa" tänderna på dig! Jag fattade ingenting..??
Efter en stund tänkande slog det mig vad det handlade om, att jag ska göra om mina framtänder. Jag har ju slagit bort den tanken eftersom min tandläkare är mammaledig. Trodde att detta skulle ske i sommar eller i höst. Men näää, nu ska det göras!!
Tydligen har det börjat en ny tandläkare där som är: citat: - "Jättesnäll, pedagogisk, trevlig, försiktig och oss kvinnor emellan, väldigt fin att titta på, han är singel också"
- När tror du att du kan komma?
Jag: Finns det nån tid på fredag klockan 20??
Hon skrattade, tyckte jag var lite rolig. Det finns ingenting som är roligt med tandläkare....!!!

Men nu har jag en tid inbokad. Känns så skönt,hon tog beslutet åt mig. Jag som är så jäkla rädd för dom. Men nästa år kommer jag att vilja le hela tiden hoppas jag!
Hoppasn bara min omgivning är rolig och kommer att skämta och skojja mycket med mig så jag får visa upp mitt nya smajl! Börja slipa på era roliga historier nu tack!

Inga kommentarer: