Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

torsdag 18 december 2008

Okej 5 dagar kvar!

Nu börjar det spritta i mina ben... Bara 5 dagar kvar till Julafton, så himla nice!
Idag åkte jag till Ikea för att införskaffa mig lite klappar, tyvärr glömde jag köpa det som jag åkte dit för att köpa! Så surt, och jag tänker INTE åka tillbaks dit i år.
Julhandeln börjar för mig imorgon fredag, då tar jag man och barn och slänger in i bilen och åker mot STINSEN & Maxi för att köpa grejerna till årets köttbullar. Mums filibaba!

Lördagen blir en stor shopping-orgie,oj vad det ska handlas. Det bästa är att barnen får vara med superbästa-farmor&farfar. Barnen gillar sånt, att få komma hemifrån och bli lite bortskämda med vuxna som har och tar sig tid för dom!
Det ska då handlas klappar för xxx-tusentalskronor,bara det ger mig ångest. Blir det bara makaroner efter nyår....?
Även granen ska få kläder på sig på lördag kväll.Det är så mysigt att pynta och fixa den!!
Ev. blir det en vända in till stan på lördag kväll, inget är bestämt så vi får se hur det blir!
kram och ha en bra dag!!

Inga kommentarer: