Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

måndag 29 december 2008

Tomten har gjort sitt!

Vilken jul....Så härlig!
Alla är nöjda, glada och lite tjockare. Massa klappar till hela familjen. Barnens bästa julklappar var ett hockeyspel till Liam och Nellys nya dockskåp.!
Mina egna bästa var.....alla. Så tråkigt svar jag vet, men jag är supernöjd.
Nu går vi mot nya tider,nytt år och nya löften. Brukar inte inge löften,men till nästa år ska jag ge mig själv världens bästa 30-årspresent. Haha, vänta får ni SE.
Nu ska det jobbas idag, känns så lagom kul att gå upp själv när resten av familjen ligger och snusar under ett fisvarmt täcke. Hellre går jag ut i -10 grader.....NOT!
Ha en bra dag & ett gott slut!
Ses igen nästa år!

Glöm inte att fira in det nya året med gott bubbel och trevligt sällskap!
Kramar J

Inga kommentarer: