Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

måndag 8 december 2008

Vård av sjukt barn!

Efter en helg med massor av skinka, köttbullar, korv, sill och snaps så blev det en lugn start på veckan. Liam ligger med feber.....Man vet när ens barn är sjukt, Liam har inte rört sig från soffan sen jag bar ner honom dit imorse kl. 8.

Liam: Mamma, jag är sjuk, kan du mata mig med Risi-fruttin.?
Jag: Såklart jag kan, du är ju min lillla bebis...
Liam: Mamma, kan du hämta vatten till mig?
Liam: Mamma, kan du göra o´boy till mig?
Jag är nu fast!!!
Dom är såååå sjuka när dom är sjuka. Orkar ingenting pga febern. Själv orkar jag inte heller nånting, Liams slöhet smittar av sig på mig. Knappt jag orkar hänga tvätten som ligger klar i tvättmaskinen. Ska sätta på diskmaskinen också...Suck vad jobbigt!

Måste få lite ork till ikväll..Ska på föreläsning inne i stan om att vara en ledare. Ska bli spännande och roligt. Älskar att lära mig nya saker!
Kunskap är makt!
See you

Inga kommentarer: