Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

fredag 16 maj 2008

Back in the days!

Läste nya Mama igår kväll. Där var det ett reportage om Sussi (från Lili & Sussi) och hennes familj.Kändes väldigt konstigt att hon ser precis likadan ut nu som för 15-20 år sen. Åldras inte alla eller??
Hon och syrran skulle tydligen ut på turne också i sommar, det kan väl inte funka.? Känns som om "Oh Mama" har gjort sitt.
Läste även om en mamma som är 38 år, och VET att hon kommer dö ifrån sin dotter på 8 år och sin man pga cancer om mindre än ett år.
När jag läser sånt blir jag superstressad, tänk om det händer mig, vad ska jag priotera att göra då? Åka jorden runt, bara sitta hemma och gosa med min familj, sätta mig på min favvo-båt Birka och bara åka fram och tillbaks till Åland, eller sitta hos en vän och dricka kaffe och röka ihjäl mig? Visst griper det här tag i mig när jag läser det, men jag kan lova att jag har glömt det på lördag. Tyvärr!

Den här helgen blir lugn som en filbunke. Ska väl dricka lite vin ikväll, och glöm inte för allt smör i Småland att hejja på La Suede ikväll i matchen mot Canadickerna!! Hejja Sverige!!
Kärlek & lev väl! / J

Inga kommentarer: