Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

torsdag 8 maj 2008

Snart slut...

Snart är denna vecka slut och jag har hunnit med allt som jag har tagit för mig...Känns väldigt skönt! Nu kan man ju tro att jag ska slappa hela helgen?! Haha, skulle inte tro det. Finns massor att göra ju.
Fredag kväll går ju i Thai-tecken(finns det ordet) Ska gå ut och käka Thaimat & förhoppningsvis dricka massa gott. Slurp slurp!
Sen när jag vaknar härligt dåsig så lägger jag mig i soffan & följer lilla Englas begravning på Svt.
Därefter bär det av till Markooliokommunen Orminge på grillmiddag. Ska vara städad då, har ansvaret för bilkörningen hem till Sollis. Det betyder att jag kommer vakna superfräsch på söndag, & då har jag INGET planerat,än så länge vill säga! Så det kan hända att jag lägger mig i solstolen och bättrar på brännan. Skönt!!
Trevlig Helg!
Kärlek till er alla / J

Inga kommentarer: