Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

tisdag 6 maj 2008

Mycket nu...

Oj vad jag har saker att göra den här veckan!
Igår hängde jag på Ikea och köpte porslin mm till den festlokal jag har blivit ansvarig för. Härligt att handla upp andras pengar.

Ikväll måste jag åka till coop och handla åt jobbet plus att göra en inbjudan till dagisfesten i slutet av maj. Råkade bli festansvarig på dagis också... =)

Onsdag kväll är jag i lokalen och kopplar in diskmaskin, kaffebryggare,micro och lite annat.Ska hinna diska allt jag köpt och ställa in i skåpen.

Torsdag jobbar jag över...Ska ha städdag på jobbet,mindre kul kanske!?

Sen är det ju fredag, då blir det utgång med jobbet...

Lördag ligger jag väl däckad i soffan. Kommer att titta på Englas begravning på Tv fast även jag tycker att det är helt sjukt att den visas. Fröken dubbelmoral speaking.

Söndag= zzzzzzzzzzzzzzzzzzz,om inte Mr T tycker att vi ska umgås då kanske. Vi träffas ju inte så mycket den här veckan.

Kärlek och lev väl! / J

Inga kommentarer: