Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

måndag 12 maj 2008

Trassel!

Idag står jag inför ett tufft och svårt beslut! Jag vet inte vilken matkedja jag ska välja.?? Blir det Ica Maxi, Coop eller Vinn ?? Alla butiker har ju sina bra erbjudanden, jag blir helt snurrig av det här. Det måste finnas fler än jag som har detta i-landsproblem.Eller?? Hör gärna av er hur ni löser det.
När jag stod i duschen började jag fundera på varför ALLTID balsamet tar slut tidigare är schampoot, och varför dom gör balsamflaskan mindre än schampooflaskan? Jag fattar ingenting av det här!
Hjärnan har verkligen gått på högvarv idag som ni märker.
Ska snart sätta mig i min fina saab och köra till, ja inte vet jag, och handla veckans mat.
Sen Måste det bli en löprunda igen, magen börja svälla över byxkanten och jag tycker det ser äckligt ut faktiskt!! Fattar inte hur jag (och andra) kan tillåta oss att bli tjocka!! Känns som jag kommer få många arga mail nu, men håll med om att det ser lite ofräscht ut. Och vem vill vara tjock liksom??Ingen blir lycklig av att vara smal, men man blir fan INTE lyckligare av att vara tjock. Så lyft på din Fxxx rumpa och snöra på löpdojjorna och ge dig ut i skogen och kuta. Tänk på att det snart är beach 2008!! Alldeles för snart...
Kärlek och lev väl!
/J

Inga kommentarer: