Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

tisdag 6 maj 2008

Krama Mig!

Läste idag att man ska krama sina vänner!
Vet att det finns folk i min närhet som har lite svårt får att vara för närgångna. Själv lider jag inte av det. Jag och min bästis både kramas, pussas och berättar för varandra hur mycket vi betyder för varandra. Jag tror på att man ska visa känslor,även dom mindre roliga.
Annars blir det nog lätt likgiltigt...

Satt även idag(efter en dusch faktiskt) och funderade på vad jag skulle vilja göra med min kropp. Göra om alltså
1, gaddarna..... Händer i augusti hopppas jag, om allt går som det ska.
2, lyfta upp tuttarna lite, inte minska eller förstora.
3,allt det andra går att fixa med lite jävlar anamma,det vet jag,så nu blir det ett par rundor i spåret.
Det är ju alltid mycket lättare att se sina fel hela tiden, men efter att ha stått bra länge framför spegeln, så kom jag på att det finns folk som är fulare, tjockare, dummare, elakare mm än jag! Att tänka så gjorde mig glad.... Elakt jag vet! Hehe...
Så älska dig själv, så blir du en lycklig människa som har fel och brister men som ingen märker pga din självkänsla.Ett hårt jobb jag vet.Men ett stort Lycka till!
Lev väl och kärlek till er alla!
/ J

Inga kommentarer: