Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

söndag 25 maj 2008

Glömt redan..

Gårdagens fiasko har vi redan glömt! Dags att införa jurygrupper eller så får vi i lilla sverige lära oss att inte skicka ner proffs till dom här tävlingarna. Charlotte Perelli är ju faktiskt ett proffs!!

Om ni vill vill veta hur jag hade det igår och hur jag såg ut kan ni gå in på Charlotta Flinkenbergs blogg på Chic.se och tjuvkika! Vi var så fina, eller hur Charlotta!! Hejja Gina Tricot..... Ni fattar när ni ser bilden!!
Nu vankas det söndagsmys med min fina,underbara familj. Tyvärr har min man missat helt att det är mors dag idag, men det ska han nog få betala dyrt för (har hittat en dyr handväska jag vill köpa, haha).
Trevlig söndag!
Kärlek & lev väl / J

Inga kommentarer: