Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

söndag 29 juni 2008

Helgen!

Oj vilken härlig helg jag har haft!
Fredagen var ju bokad till en möhippa. Jag kom till den när det var dags för middag på Thaibåten. God mat och trevligt sällskap. Det blev ett par glas vin innan vi tog en taxi till Alladin. Vi dansade och hade så jäkla roligt.,bra musik och kul folk. Natten avslutades med ett besök på Kebab house innan jag barfota tog mig hem med nattbuss 592...

Lördag morgon var inte så rolig att vakna upp på. Mådde bra,men var så jävla trött! Hade bara sovit ett par timmar. Tog det smarta beslutet då att åka till stan hela familjen och gå omkring. Smart!! Blev så trött!
När vi hade vandrat ett par timmar åkte vi hem till förorten igen och gick ut och käkade. Ingen orkade laga mat.... Var hemma igen kvart i åtta. Barnen däckade i soffan direkt,jag själv däckade i första pausen på sommarkrysset,typ 20.15.
Vaknade upp utvilad och pigg halv nio, i soffan....
Får vi se vad denna dag har att erbjuda mig då!!

Inga kommentarer: