Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

onsdag 25 juni 2008

Vänner och bekanta!

Har funderat lite på vad som betecknar en vän?! Är det den som ringer varje dag för att höra hur man mår eller gör? Eller är det den som man vet alltid finns där fast man inte har hörts på 2 veckor?! Många tankar och funderingar blir det...

Åhh vad jag längtar till helgen! Känner för att partaja lite. Det bästa är, att för mig (kom på det här för några helger sen) så passar vitt vin jättebra. Jag blir perfekt packad och INTE bakis dan efter. Trött? Visst,men inte den här jobbiga bakfyllan!! Tjoho vad jag har kämpat och testat för att ha kommit på det här! Ibland måste man jobba hårt för att nå resultat! Och mitt "mantra" är ju : Try harder!
Så är det!!

Inga kommentarer: