Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

söndag 8 juni 2008

Tomaten skriver!

Att det ska vara så jävla svårt att lära sig!!??? Jag ser ut som en tomat på ryggen,och det gör så sjukt ont...! Fan! Låg på Torparängen hela dan,och det blåste så inte kände jag att jag blev bränd.. Jag har hört att det svider att bli bränd(på olika sätt,kärleken,vänner mm).
Helgen har annars gått i drickavin-mys. Kan lätt slinka ner ett glas då och då!

Satt och lyssnade på gamla GT låtar i fredags,och det är helt galet hur nostalgisk man blir. Jag längtar tillbaks ibland till dessa härliga tider,det var frihet på ett helt annat sätt än var det är idag. Det fanns ju liksom inga måsten då.. Suck.. If i could turn back time..!!
Ska nog ängna söndagen till att uppfinna en tidsmaskin. Önska mig lycka till!

Inga kommentarer: