Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

lördag 14 juni 2008

Sämsta mamman!

Läste om mamman i USA som lät sin 9åriga son åka tunnelbana själv i New York och byta buss och gå omkring själv på Manhattan. Hon har blivit utsedd till den sämsta mamman i USA.
Jag började då tänka efter om jag själv hade låtit min dotter göra samma sak. ALDRIG kan jag tala om! Men vart ska man låta gränsen gå? Jag får ju panik bara barnen går själva till ICA....
Eller när dom är ute i området och leker,därför vill jag att min stora tjej (6 år) alltid ska ha sin mobil med sig. Jag litar på mina barn,men man vet aldrig vad som lurar bakom hörnet eller i buskarna.

Kvällen ska tillbringas på en fest i Orminge...Min mans moster fyller 50 år och det ska ju självklart firas med en fest!
Imorgon blir det ett sorgligt avsked. Min man och hans jobb åker till Fotbolls-EM för att festa i 5 dagar! Ska lämna av dom på Arlanda,och jag HATAR ju avsked...Hur ska det gå?!

Inga kommentarer: