Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

söndag 15 juni 2008

Så ensam, så ensam!

Då sitter man här helt solo och bara njuter av tystnaden.... Mannen i mitt liv är på ett 5-dagars party kan man säga. Ska hänga i Österrike och kolla fotboll och dricka öl. Vissa har det lite bättre än andra tydligen. Tänk vad skönt det kommer vara att bara vara jag,att själv bestämma vad som ska hända i mitt radhus. Hade han varit hemma nu så hade han suttit och zappat på tv:n, och det mina vänner är det värsta jag vet!!! Antingen ser man på ett program på tv eller så stänger man av ..... Eller är det bara jag som är lite koko.?? Annars älskar jag honom massor ! =)

Det som händer denna vecka är följande:
Måndag- Torsdag = Vara med mina barn och faktiskt UMGÅS med dom hade jag tänkt!
Ska försöka att alltid ligga steget före med tvätt, disk, middag mm,så vi bara kan hänga och så.
Kvalitetstid kallas det!!
Kärlek till er alla & lev väl!
/J

Inga kommentarer: