Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

tisdag 24 juni 2008

Linda

Börjar med att visa er hur fin midsommarstång vi hade på midsommar. Bättre det än ingen alls! Jag och mina vänner tyckte att den var jättefin! Sent på natten dansade vi "små grodorna" runt den. Hahaha







Satt och tittade på nätet om andra som bloggar! Kollade Linda Rosings blogg. Det enda hon gör på dagarna är att shoppa och äta sushi.Var det inte hon som skulle ändra sitt liv och bli"normal" mamma,börja jobba som flygvärdinna osv?? Jag tycker att jag är en ganska normal mamma,och det enda jag gör på dagarna är att jobba. Hinner jag åker jag typ till Ica Maxi.. Det är min shopping det! Om Linda vill kan hon bo med mig och min familj en månad och se hur vi vanliga Svenssons gör.

Inga kommentarer: