Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

torsdag 11 februari 2010

Ajjjj, rör mig inte!

Det värker & bultar i min kropp. Febern kommer & går & det vidriga snoret bara rinner eller sitter fast stenhårt i näsan så jag inte kan andas.
Kan inte bestämma mig vad som är bäst, kul att behöva välja mellan pest eller kolera!

Har sovit hela dagen idag, så nu sitter jag här och vet inte vad jag ska hitta på.

Till middag idag gjorde jag en så jäkla god kycklingsallad, nyttigt och fräscht!
Efter det åkte prinsesstårtan fram, min finaste tjej fyller 8 år idag. Kul att ha en sovande mamma på sin födelsedag....men hon verkade nöjd ändå!

Imorgon är hela familjen, syster med familj,moster med familj bjudna hem till mamma på middag för att fira ALLA födelsedagar (4 st under en vecka). Får proppa i mig alvedon och grejer för att orka sitta och äta & mysa.

Nu tar jag min sunkiga, trasiga kropp & hoppar ner i sängen! Måste bli frisk, hatar att vara sjuk!!!

Kärlek!
// J

Inga kommentarer: