Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

måndag 1 februari 2010

Födelsedag

Om ca en vecka fyller min stjärna 8 år...Alltså är det bara 5 år kvar tills hon är tonåring. Jag kan behöva dom 5 åren för att förbereda mig på tjyvröknig, häxblandningar, inte komma hem, pojkvänner, skolka mm. Ja, ni hajjar, vilken jäkla ångest!
När jag frågade vad hon önskar sig i present svarade hon att det fick JAG bestämma. Haha, ja du Nelly, då blir det bara saker du behöver.Vad sägs om en skrivbordsstol, spegel, strumpor, en tröja & massor med mjuka paket.
Sen har jag skickat ut inbjudningskort till hennes kalas, utan att skriva upp i min kalender vilken tid kalaset börjar...Så jäkla slarvigt. Nu måste jag ringa runt till kompisarna och fråga vilken tid det börjar. Kl 13, 14 eller 15..? Har fan ingen aning! Hehe

Imorgon är det Agi-tisdag! Då ska vi betala räkningar & fixa papper. Hans fina fru ringde mig idag och berättade att hon bakade som en galning under måndagkvällen,massor med olika chokladkakor, cupcakes mm som bara kommer stå och vänta på mig imorgon. Sämre arbetsklimat kan man ha!!

All kärlek!
J

Inga kommentarer: