Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

söndag 14 februari 2010

Jag visste det!




Jag satt och höll mina tummar hårt under kvällen. Jag hejjade på Eric & Andreas, och visst går dom direkt till final!! Tjoho... Tyckte deras nr var riktigt bra. Totalt olika,men Eric så ut som en blandning av Rybak & Andreas Johnsson.


Och Andreas Johnsson är alltid Andreas Johnsson. Mer behövs inte sägas!




Dagen tillbringades hemma med barnkalas. Det är jättekul när man har feber till&från samtidigt som snoret rinner. Hade inte mage att avboka kalaset, då skull e jag väl ha stått i skuld resten av livet till dottern.! Hade gissat på att det blivit; Körkort, egen lägenhet, högre månadspeng, köpa ut på systemet. Ja inte fasiken vet jag??!




I fredags när jag låg i frberyra bokade jag biljetter till Pink när hon spelar i Göteborg i sommar.Vad härligt det kommer bli. En natt ( ev 2) på hotell, konsert med Rosaoch en hel dagen-efter i Götet och bara strosa, äta fisk, lukta på all fisk,prata med alla Glennar..... Kan bli en bra helg det där!
Kärlek!
/J




Inga kommentarer: