Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

tisdag 9 februari 2010

Tillbaks i verkligheten..

Fy tusan vilken fest det var i lördags. Som alltid mår jag som en illaluktande prutt dagen efter.. Låg i soffan hela dagen och gick upp vid 17.30 för att duscha & äta. Jag som skulle dricka mineralvatten & kaffe hela kvällen. Har ingen aning om hur det kunde gå så fel!

Nu är Maggan-helgen nr 2 inbokad. Härligt att ha nåt skoj att se framemot. Schlagerhelg blir det då, passar mig perfekt!

Idag ska det göras lite nya inköp, bla ny mobil & mat.
Sen upp till Agi för att kolla igenom lite papper & räkningar.
Just nu sitter jag och väntar på att det ska komma el-killar och installera nya uttag till våra tv-apparater. Har ingen aning om hur eller varför men jag gör bara som jag blir tillsagd.!

Love!
J

Inga kommentarer: