Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

onsdag 20 januari 2010

Bara uppåt!

Under resan till Thailand gick jag upp i vikt. Jag gillade min svärmors förklaring till det: "Men Jessica, det är bara vätska, vi dricker ju så mycket vatten!"
Kan Du nu kära svärmor förklara för mig varför jag har kvar dom kilona när jag nu sitter hemma i kalla Sverige ??? Jag vill ha svar av dig! Haha.

Tänkte prova klänningen med stort K till på lördag,vill så gärna ha den på mig, och gick med fasa in i matchen & räknade med att förlora stort. Men, Tada..JAG VANN! Den passade fortfarande!!

Klänningen jag beskriver ska jag försöka hitta bild på. Det är en Odd Molly-klänning som är helt fantastisk & som gör att midjan trycks in & tuttarna uppåt. Lite som en 14-åring faktiskt.

Nu: Ett äpple!

Inga kommentarer: