Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

tisdag 19 januari 2010

I-landsproblem!

Att sitta och fundera på vad man ska ha på sig dom kommande festerna känns sådär i dessa tider. Hoppas ni alla har skänkt en liten slant till människorna i Haiti, det har jag!
När jag har gjort det känns det alltid bra i kropp & själ,och det är då det är dags att fortsätta fundera på den otroligt viktiga frågan,VAD ska jag ha på mig??
Till helgen ska jag på SPA-weekend med massa tjejer som jag inte känner. Jo, 2st känner jag faktiskt. Grejer är att vi även ska ha danskurs, mingel, fin middag,bad & bastu mm.Massa aktiviteter & massa ombyten. Hmmm, det blir att sätta sig ner en stund & fundera & skriva packlista. Ja, det är sånt man gör när man fyllt 30 och har två barn!

Helgen efter fyller min svåger 30 år. Fest igen och samma panik över klädval.

Helgen efter det fyller min kompis Angelica 30 år. Hon har minsann temafest och jag gillar det! Det ska var något svart & rosa och när jag tittar djupt in i min garderob så finns där inget. Massa svarta vardagskläder har jag, men jag vill inte göra Angelica ledsen & komma nerklädd istället för uppklädd till hennes fest! Så, ett varv på Stinsen får det bli.

Sen var det slut med vuxenfester ,för sen blir det barnkalas. Då är ju kläderna inte mitt problen längre. Men har ni haft en 8-årig tjej hemma så vet ni vad jag talar om när det gäller kläder.

Ni som ska på alla dessa fester, vad tusan ska Ni ha på Er??

Take care! J

Inga kommentarer: