Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

torsdag 28 januari 2010

Proppmätt!

Har precis tryckt i mig en slafsig, hemmagjord, ganska fet kyckling quessadilla. Mumma, men är proppis!
Kom till insikt i går att vissa vänner kan man ha "glömt" i 15 år & helt plötsligt bara står dom där,mitt framför en & vill bjuda in mig i sitt liv igen. Det hände mig i helgen när jag var på Friiberghs Herrgård. Där träffade jag fina, snygga, smarta & kloka P som jag gick på gymnasiet med.
Då var vi häftiga, ganska coola, smarta & hade den bästa tiden i livet. Och det bästa är att när vi träffades i helgen så kom vi tillbaks till den tiden. Vi hade så jäkla sköj helt enkelt! Kärleken till varandra är ömsesidig!
Så nu du P, nu blir du inte av med mig!

Snart helg & återigen fest! Men denna helg ska vara kritvit..Känner att jag behöver det sen förra helgen! Då gick det härligt vilt till, men med efterföljande baksmälla.

Det är så roligt nu när Maggan ( Graaf) har bestämt sig för att ha en till Bloggträff. Vi som är med i Maggan-gruppen sitter som på nålar & väntar på tid, pris & datum när rummen/biljetterna släpps.
Haha, det är roligt att se snacket på fejjan.Så kul att alla är nöjda efter helgen som var. Självklart hoppas jag att vi kommer få ett rum igen,annars blir det till att ta tag i sina kontakter för att lösa problemet!

Wait in hell, I´ll meet you there!

Jessica

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Gumman
P här. Jag fattar bara inte att vi inte saknat varann mer så vi tagit kontakten tidigare. Vi som ändå har väldigt nära gemensamma vänner. Tänker på J och L. Bra att du säger att du inte tänker släppa mig nu. För har du väl fått in mig i ditt liv blir du aldrig av med mig. Saknar dig redan. Kaffe snart igen stora kramar
p.s ringde S igen men fick inget svar. jag ringer imorgon bitti igen d.s