Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

tisdag 26 januari 2010

Vardagslyx

Att unna sig lyx i vardagen är viktigt! Alla familjer gör på olika sätt. Kanske man dricker champagne till köttbullarna, klär upp sig fint till fiskgratängen eller skaffar en städerska.

Själv unnar jag mig att få matvarorna hemlevererade.

Det kan jag rekommendera till alla.

Mina veckor brukar vara att min man & jag sitter på söndag fm & planerar veckans meny, bara det är skönt,sen åker vi tillsammans till Ica Maxi för veckohandling tillsammans med ca 1000 andra personer. Nu börjar jag tröttna på det. Så jag tog tag i det & beställde hem mat från nätet! Där satt jag på söndags em i soffan och klickade i det som jag ville köpa, och idag kom maten till dörren!

Betalade gjorde jag via nätet så när maten kom var det bara att säga TACK!

Just nu är det ett företag som har gratis hemkörning, och givetvis finns det ekologiska alternativ

Gå in & kolla på www.mathem.se

Vad unnar du dig för vardagslyx?
Jag vill veta, så berätta gärna!

Kärlek!
J

Inga kommentarer: