Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

torsdag 21 januari 2010

Lost in Stockholm!

Fick ett så jäkla skönt samtal idag på dan. Kanske var det så att några av er hörde mig på radion tom? Hur som helst hade jag tydligen vunnit en tävling som jag helt glömt bort att jag varit med i...Dom bad mig komma & hämta priset på radiostationen ikväll, så efter middan var det bara att dra mot stan!
Skrev in adressen i Gps:n och började köra. Mitt slutmål var Ringvägen. Hur tusan kan jag då hamna på en kyrkogård i Solna,och även 5 gånger utanför Cafe Opera..?? Min gps har ALLTID funkat, men idag fick den nåt jäkla ryck! Envis som jag är gav jag inte upp!!
Restid från Norrviken-Ringvägen-Norrviken = 2 timmar 40 minuter. Slå det den som kan!
Mitt pris? Jo, det var 4 biljetter till förhandsvisningen till Svenska versionen av Grease.
För er som inte vann, gå in på ticnet och KÖP era egna biljetter för 595 kr/st! Hahaha...Dålig vinnare, jag vet!

Nu närmar sig lördagen! Ska bli så sjukt jäkla mysigt! Vad jag ska göra avslöjar jag imorgon. Men det innehåller mat,mingel, vin, kändisar, bad mm. Det ni! Så mycket Jessica style!

Wait in hell, i´ll meet you there!
Ta hand om Er!
J

Inga kommentarer: