Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

fredag 29 januari 2010

Dagens boktips!

När jag kommer hem till min vän Emma går jag alltid igenom hennes bokhylla. Ofta finns det nya böcker där som jag vill läsa & som jag lånar. En bok läser jag "upp" på en vecka. Just nu läser jag boken Hemlös som är skriven av Stockholms hemlösa, och även krönikor som varit med i Situation Stockholm. Den är bra som tusan. Köp den vettja, överskottet går till de hemlösa.

Nästa vecka ska jag börja på Snabba Cash, jag vet, jag är efter. Men man ska väl läsa boken innan man ser filmen väl? Jag har för mig det...Och eftersom jag har blivit förälskad i Joel Kinnaman så är filmen ett måste!

Helgen blir inte lugn. Ikväll klassfest för min ettagluttare, imorgon jobbar ett par timmar på fm, sedan fixa en 30-årsfest,gå på 30-årsfesten, lillkillen har hockey på söndagmorgon kl 10.00. Låter väl härligt! Därför kommer denna helg vara VIT!!
Vad ska Ni göra i helgen?

Wait in hell, i´ll meet you there!

J

3 kommentarer:

. sa...

hallå där! då e vi två som snart skall börja läsa snabba pengar... skoj å höra vad du tycker sen. kanske syns vi på graafs helg igen i mars.
må gott
Linda
www.glamourmamman.blogspot.com

Jessica sa...

Ska börja läsa den i veckan...Har höga förväntningar på den efter att ha hört vad alla sagt om den!
Yes, vi ses på Graaf-helgen!!

Jessica sa...

Har läst ca 100 sidor nu & är nöjd! Du då Linda, hur går det för dig??