Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

torsdag 27 november 2008

2 dagar kvar!!!

Nu börjar det bli jäkligt stressigt!!
Kom på idag att jag har ingenting att ha på mig på lördag, har inte köpt nån mat till lördag,och vad ska gästerna dricka?? Börjar känna paniken komma smygande... Tur jag är ledig imorgon!
Morgonen kommer att börja vid halv 7, för att sedan lämna ungarna på skola/dagis. Upp till jobbet för att fika med mina fina kollegor, hem och baka,fixa och umgås lite med en gammal vän!
Hela kvällen kommer att tillbringas i lokalen,har jag tur kan jag dricka lite vin medans jag håller på och dukar och gör fint.Måste prova stereon också! Haha, oj vad det kommer låta, jag ÄLSKAR ju hög musik.
Ja, denna helg kommer bli så sjukt bra!
Kramen

Inga kommentarer: