Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

söndag 9 november 2008

Im back!

Så, då var jag tillbaks efter ett par veckor/ månaders uppehåll...
Ärligt talat så har jag inte mått så väldigt bra. Är "lite" utbränd. Mitt liv har de senaste månaderna gått för fort...Jag har hängt med men har inte hunnit bry mig om mig själv. En väldigt obehaglig känsla.
Man tackar ja till allt som folk vill ha av en,och känner inte efter.Men nu har min kropp sagt STOP! Det har visat sig denna helg, jag har sovit, sovit, sovit....Och jag som tycker att det är bortkastad tid att sova (ställer klockan på lördagar& söndagar), det finns så mycket annat man bör göra. Tackade tom nej till 2 fester också i helgen, det är faaan inte likt mig, speciellt inte när det var sista gången på länge som jag skulle få festa med Honey.!
Men jag reser mig upp och är snart på topp igen!! Tjohooo

Har även börjat med Spotify....Precis som alla andra. Jäklar vilken bra grej, men jag saknar ff möjligheten att kunna bränna skivor till min bilstereo...

3 veckor kvar till min fest och jag har inte ens börjat planera. Har skickat ut inbjudningar, men sen då???
Kan man ringa nån som fixar, handlar och lagar mat mm till festen?? Hör av er i såfall.
Jag betalar dåligt men du kan få komma på festen istället!
Sista söndagen som jag är 29 år...Jag har nog lite ångest över att fylla 30, måste erkänna det!

Nu en dusch och sen ska huvet få vila på kudden...Måste sova igen, jag vet helt galet!
Kärlek & lev väl
// Jessica

Inga kommentarer: