Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

söndag 16 november 2008

Snösöndag!

Utanför mitt fönster snöar det....Konstigt, det är 4 grader varmt. Vitt på taken och man vet att det kommer vara sååå blött om ett par timmar!
Själv kör jag min fina Saab med sommardäck, så jag vill att det ska sluta snöa NU! Har inte tid att byta däck...
Idag har min 4åring "Bollek", det är hans älsklingsgrej. Han längtar alltid nåt grymt till söndagarna. Jag är glad att den inte börjar förrens kl 15.00, det blev nämnligen lite för mycket vin igår.Sen bär det av till Maxi för att inhandla veckans mat. Så skönt att få det gjort, gäller bara att komma på vad vi ska äta!

Honey: Uppdatera bloggen!!!
Honey: Fixa pengar...Vill se dig här den 29:e

Kärlek och lev väl!

Inga kommentarer: