Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

torsdag 20 november 2008

Beroende!

Har i dagarna pratat med en anna tjej som bloggar. Vi har kommit på att man blir ju för tusan beroende av att läsa andras bloggar. Vi satt och jämförde vilka vi läste och sedan tipsade vi varandra om vilka som var bra. Rätt roligt faktiskt! Man(jag) känner att man måste kolla av deras bloggar flera gånger per dag, hur kan detta vara möjligt? Inte konstigt att man blir lite sjuk i huvet...

Nu börjar det närma sig helg, skönt.Har tyvärr inget roligt inplanerat,utan det blir en lugn helg i familjens tecken vilket inte är tokigt. Det var dock flera helger sen som jag var ute, tror det var 3 eller 4 faktiskt. Det börjar kännas i benen, dom vill ju dansa. Äsch, jag får lägga allt krut på min egen fest, då hoppas jag att det blir dansa av!!

Nu har min första vecka som 30-åring gått. Jag tycker själv att det gått bra, har inte märkt nån större skillnad. Fick dock visa leg när jag köpte cigg, då var jag 30 år och 1 dag. Kassörskan fnittrade lite besvärat och bad sedan om ursäkt. När hon sa- Åhh förlåt, det trodde jag aldrig, ja då var hon förlåten!
Trevlig Helg!

Inga kommentarer: