Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

lördag 15 november 2008

Ljuv musik i mina öron!

Sitter och lyssnar på mitt barn som gallskriker i hallen fast meningen var att jag skulle lyssna på Pinks nya skiva. Den hör jag bara lite i bakgrunden nu.
Allt började i den förbannade videobutiken..... Tänk att det ska vara så svårt för 2 syskon att komma överens om 1 film som vi ska hyra...??
Så det slutade med att dom kom hem med 0 filmer.Rätt åt dom!!!

Annars har denna dag gått väldigt lugnt till. Har gått och småplockat lite här och lite där.. Har filat och polerat naglarna, det brukar ju inte hända men nu fanns det tid för det!
Nu sitter jag i köket och lyssnar på Pink (och Liam) medans min man sitter i soffan och lyssnar på Oasis...Så mysig familj har vi!
Min smarta son har precis skrivit sitt namn på väggen i hallen med en BLÄCKPENNA, hur smart får man bli? Det första man lär sig är ju att ALDRIG skriva sitt NAMN när man ska klottra!
Tack för mig...
Kram

Inga kommentarer: