Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

tisdag 25 november 2008

Detta får mina tårar att rinna!

Att lilla Brendan från USA som är dödssjuk och har två ynka veckor kvar att leva, lägger sin sista energi på att samla pengar så hemlösa får mat!
Tänk att man måste ligga för döden för att komma på dom bra ideérna. Helt otroligt!

Idag tog Nelly med sig söta fina Saga med hem från skolan. Dom ville gå själva hem....åhh dom är så stora. Jag hann parkera bilen, lämna Liam hos en kompis för att sedan hinna gå och möta tjejerna på vägen. Det är så härligt med kidz, dom har ingen uppfattning om tid eller rum. Dom kom lunkandes på vägen pratades med varandra om allt mellan himmel och jord! Att jag hade hunnit med massa annat innan jag mötte dom gjorde tydligen ingenting, dom skyndade sig inte mer för det!

Idag har jag bakat en mjuk pepperkaka...Julstämmningen infann sig direkt. Nu längtar jag såå till söndag när jag får börja pynta överallt.

Nu ska jag kolla igenom alla andras bloggar.
See you! Kram

Inga kommentarer: