Bloggintresserade

Bloggtoppen

http://www.bloggtoppen.se/index.php?do=activate&u=66182&key=38hn5w

måndag 17 november 2008

Åhhhhhhh vad jobbigt!

Att det ska vara så jävla svårt.....att komma på att man ska byta däck!!
När jag och barnen gick till bilen i morse halkade vi fram.
-Ja barn, nu ska ni få åka med mammas Saab som har SOMMARDÄCK! Spänn fast er jävligt ordentligt!
Sagt och gjort...Men det gick bra. Vi kom fram hela till skola/ dagis/ jobb.
När dottern var på simskola låg jag i solariet och ringde min bilmeck. Det var bara att ta fram den smöriga och lite fnittriga tonen/rösten, så hade jag bokat in en tid imorgon, efter stängning!
Det lönar sig att vara lite "blondin " ibland.

Okej, nu börjar Jag bli LITE stressad ang min fest! När ska jag hinna allt, och framförallt,vad ska jag bjuda på? Jag skulle ju också vilja ha lite lekar, har HUR mycket som helst i min garderob som bara ligger och väntar på att ges bort.
Vet ni några bra "vuxenlekar"?? Hör av dig!
Kärlek & lev väl!
// J

Inga kommentarer: